Livet i Linkan

Igår blev det mys med Josen! Vi tog på oss termosar och pullsade över golfbanan till en liten backe för lite pulkaåkning! Låg ju inte i klass med pulka på åreskutan men lika glada var vi för det!!!
Sen gick vi in i värmen och fikade och kröp under täcket!!
Efter maten blev det träning med Micis och Amanda, skivstång kondition! Roligt att vara tillbaka på friskis!
Kvällen avslutades med film hos Josen!

Idag var det dags att möta massorna på stan igen, julklappsjakten fortsätter. Jag och Micis sprang omkring och fick lite uträttat iaf! Träffade på lite trevliga kändisar med!
Jag har klippt av mig håret med, så nu är det kort, men jag trivs!
Sen skulle jag hämta mamma på jobbet, trafiken stod still, en man hade blivit påkörd av en buss.
Det blev spinning med mammi iaf! Måste ju utnyttja mitt friskis kort som snart går ut...

Nu blir det kvällsmat och sen hemmakväll!!!


Josens bild från igår!

Kommentarer
Postat av: josen

"meeeen lika gla för jag är det" eller är det "men lika glad för det är jag". skit samma, Glad att du är hemma är jag iaf

2009-12-22 @ 23:29:38
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0