2009 bye bye

Jag har varit sjukt dålig på att blogga på lovet.. Inte för att det inte har hänt något....
Hur som helst så borde jag inte blogga nu heller utan gå ut i solen och kylan, later.
2009 går mot sitt slut
Nyår förra året firades hemma med några vänner.
19 januari bar det av mot Vietnam, där jag mötte upp med mina kära reskompisar för Tour 2009. Kambodja, Thailand, Laos, tillbaka till Thailand, KL och Bali där jag lämnade mina vänner och for till Singapore där resan avslutades.
11 April var man hemma i Sverige igen.
Hemma i Linköping blev det en del extra jobb som snabbt blev heltid på osten.
Under sommaren fick jag sällskap av Josen på osten, vilken lättnad!
Sommaren avslutades med en resa med tre av mina bästa tjejkompisar till Tunisien!
Den 21 augusti rullade bilen mot Åre. Min 21års dag firades i Huddiksvall och i bilen som nådde fram till mitt nya hem, ett läsår framöver.
Folkislivet blir bara bättre och bättre för varje vecka.
Nyår iår ska firas med några vänner med middag i Linköping!
GOTT NYTT ÅR!

Nu ska jag fara in till stan och träffa Emilie! Blev ingen promenad i kylan..


Btw 32 dagar kvar till nästa resa!!!
Life is a journey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0