Måsten

Det känns som mitt liv går i ett och jag hinner inte med något, det finns inte ork till allt. Idag somnade jag när jag kom hem från jobbet... Har sprungit omkring med världens träningsvärk hela helgen (från i fre) trots att denna vecka har varit väldigt bristfällig på träningsfronten. Det är träningen som tar stryk när man ska jobba knäppa tider. Pengar. men vill ju inte ha en slapp kropp för det...
Kommande vecka:
-Damma av swahilin
-Skriva ett repotage om Möllegård
-Planera guidningen
-Sammanställa caset
-Börja plugga seriöst på marknadsföringen
-Köpa biljett
-Kolla vaccin
-Läsa på inför praktiken
-Tvätta/diska/städa
-Träna
-Jobba bl.a "roligt" 12-22 pass
-Jobbigt måste...
-Frisör besök
-Köpenhamn

Det känns som dygnet har för få timmar.. och ibland måste man chilla lite också!
Dags att ta tag i sitt liv. Ska försöka skriva några rader på repotaget innan jag ska cykla med regnkläder till Fredriks jobb...


Kommentarer
Postat av: L

Att döma av din "att göra"-lista verkar du ha bestämt dig för att åka till Tanza, kul! :D Hoppas att du hinner med allt du vill göra och att du även hinner vila lite! (dvs planera in vila, VIKTIGT!) Puss!

2011-10-10 @ 01:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0