Uppis!

Idag har vi varit i regnskogen och vandrat bland vattenfall och stora trad :) Pa eftermiddagen har jag och en hollandska tillsammans med en kille fran byn startat ett projekt, vi ska tillverka papper som sasmaningom ska omge egenproducerad tval. Vi har redan borjat tillverka utrustningen vi behover, det blir kul! Manga globerouters ar har nu nar lodgen ar fullbokad, som delar sina reseminnen. Ett hollandskt par har salt sitt hus, sagt upp sin jobb och gett sig ut pa resande fot! Sedan ar det ett sveskt par som lagger alla sina pengar pa resor! Haha, mamma och pappa kanske inte tycker att de har bra inflytande pa mig :P
Det ar iaf spannande att vara har och jag tror jag kommer komma hem med nagra erfarenheter och kunskaper iaf! (och en brand nasa!)

Kommentarer
Postat av: FJ

Hej! Det låter som du har det bra! Skåne och Östergötland är väl också spännande resemål?!! Var rädd om dig. Kramar

2011-11-15 @ 19:13:29
URL: http://fashionillustrations.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad spännande och intressant det låter! Ta vara på tiden, njut och agera likt en tvättsvamp (som BB skulle ha sagt ;)) ! PUSSKRAM <3

2011-11-16 @ 23:33:41
Postat av: Maggie!

haha, En bränd näsa! Så sant! Du bränner alltid din lilla näsa. Man tycker ju att den inte sticker ut så mycket men tydligen är det den som lyckas bli mest bränd ändå! haha. ;)

Låter som att du har det helt fantastiskt!

Hade bra vännen! puss

2011-11-17 @ 14:59:09
URL: http://alamaggie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0