Mtae

Igar gick jag till Mtae, byn jag var i for tva ar sedan!! Soligt och fint pa vagen dit och vi gick pa drygt 1h. Val framme besokte jag Talitha och Andereas och deras barn, hade med mig ett foto pa dem som de skrattade gott at! Sen gick vi till kyrkan, 3h lang gudstjanst var pa tok for lang.... forstod ju inget heller, tur att dom sjunger en del! Blev givetvis upptvingad for att skanka pengar ocksa..... Hur som efter tre timmar och en auktion blev jag bjuden pa mat hos mina bekanta. Sedan gick vi till Ally, en guide som jobbar har, dar blev vi ocksa bjudna pa mat :P sen gick vi hem i regnet...
Idag har jag gjort en liten intervju med en politiker i byn och sen har vi pysslat med vart pappersprojekt! Inget regn idag, so far!

Kommentarer
Postat av: L

Så kul att du gick dit och fick träffa några du kände! :) De långa gudstjänsterna är ju inte direkt något jag längtar tillbaka till...haha. Njut av de sista dagarna nu! ;) Pusskram

2011-11-22 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0