Mitt sommarlov i bilder

Just nu känner jag mig lite stressad och har smått ångest över det mesta... ´Jag har två tentor kvar innan skolan är slut (hoppas, hoppas att jag inte får något som släntar efter mig i sommar....) Sen har jag inte planerat in allt jag vill göra i sommar... Och vad hände med vädret?!
Men snart är sommaren (förhoppningsvis) här! Då ska jag;

Till Paris med syster

På MC semester med Fredrik och hans föräldrar

Förhoppningsvis kajak-semester med tjejerna (vi MÅSTE boka in det)

Hänga på stranden

Läsa böcker

Fota mycket

Jobba på statoil

Förhoppningsvis ta tåget långt norrut

Åka longboard

Ut och springa


...och bara vara, med min lilla familj i Halmstad!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi hoppas att du vill vara med din "stora" familj i Slattefors också! Lycka till med tentorna. Du kommer att klara det galant. Puss på Dig!

2011-05-30 @ 22:21:04
URL: http://ingelaj.blogg.se/
Postat av: Liv

BRA sommar alltså! Tåg långt norrut, hur blir det med det? :)

2011-06-15 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0