I'm the luckies girl in the world

Idag när jag kom hem från lite plugg hos Michelle (hon bjöd även på mycket god lunch) låg det två paket på dörrmattan! Ett från topshop och ett från goodiebag! Frans-skapelsen var mycket fin i verkligheten, även om det inte var exakt som jag trodde att den skulle se ut! Sen fick jag shampoo och duschcream i det andra paketet. Igår fick jag ett paket av Fredrik, ett jättefint halssmycke! <3

Ikväll har jag tränat 30min spinning och 30min core, så nu slappar jag med Emmas goda bullar och en kopp kaffe! Ska snart återgå till plugget... Lite segt går det... Men jag har ju hela helgen på mig + mån!!

Hoppas alla får en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Liv

Bra dag! Vill se bild på frans-saken sen ;)

2011-05-27 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0