Händelserik dag

Köttbullen är borta och jag är välbehållen! Var som sagt hos farbror doktor idag och fick 5 stygn, första i hela mitt liv, dessa stygn pga två födelsemärken/leverfläckar(?) som snart ligger under microskåpet. Farbror doktor höll till i Falkenberg, så när vi ändå var halvägs (typish) till ullared tyckte Fredrik att vi skulle åka dit. Sagt och gjort!
Så det blev storshopping till lägenheten, hoppade faktiskt över de andra avdelningarna. Vi har köpt 5 lampor, 2 mattor, 3 krukor, kuddar och massa ramar plus lite fryspåsar, hygienartiklar och godis.. Nya bilder på lägenheten kommer såsmåningom! Det blir nice här nu!
Bloggnörd som jag är, blev jag lite inspirerad av denna bild;

Tycker den högra tavlan var så fin!
Kanske får bli något liknande här hemma, fast i flera miniatyrer..


Sen måste vi hitta motiv i våra datorer till de större ramarna...  och komma överrens...
Nu är det dags att sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Pamma

Hej



Fina kort är det dom du tog i Afrika.



/Pappa

2011-01-20 @ 10:44:58
Postat av: Livet

Åh, ser framemot bilder från lägenheten! Skönt att operationen gick bra! Förresten, var har du hittat översta bilden? :)

2011-01-20 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0