Back in the days

Idag har det blivit plugg med Anna och Penny på stadsbiblioteket, känns lite bättre idag än tidigare i veckan, återstår att se imorgon om jag kan nått...
Har även hunnit med lite träning idag, gymmade faktiskt!
Ikväll ser jag ut som när jag var liten! Nu när håret börjar bli lite längre får man passa på att leka lite med det! Har dock lite beslutsångest över vad jag ska göra med frillan, klippa eller spara?! Vad tycker ni?

Så här såg jag alltid ut den 23 dec när jag var liten!!! Nästan lika söt idag :P
Nu ska jag plugga lite till innan jag kryper till kojs, tenta kl 9 imorgon....

Kommentarer
Postat av: Mamma

När du var liten hade du alltid något rosa på dig, det har du inte på den här bilden. Men du är allid söt och min lilla flicka. Lycka till i morgon!

2011-01-14 @ 21:57:23
Postat av: Mamma

När du var liten hade du alltid något rosa på dig, det har du inte på den här bilden. Men du är allid söt och min lilla flicka. Lycka till i morgon!

2011-01-14 @ 21:57:46
Postat av: Mamma

När du var liten hade du alltid något rosa på dig också!Men du är alltid lika söt! Lycka till i morgon.

2011-01-14 @ 22:02:37
Postat av: Livet

Haha, varför förvånar inte ovanstående kommentar mig det minsta? :P Jag röstar för likande frisyr som September har (googla!) :) Hoppas att tentan gick fint! Puss

2011-01-15 @ 15:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0