Sagan om Saga


Så här låg Saga och jag imorse!! <3 Igår morse däremot väckte hon mig genom att jama högt, hämtade sin mus och hoppade upp i sängen så jag skulle kasta iväg musen, så höll vi på ett tag, fram och tillbaka, min lilla hund... jag menade katt! Jag slapp iaf gå upp!!
Saga är ungefär lika olydig som hon är söt och oerhört sällskapssjuk, så idag höll hon mig sällskap vid frukostbordet! Vilket innebar att jag inte fick ha mina ägg ifred, hon satt bakom müslipacketet och attackadeade det rullande ägget... äggskalet var nästan lika roligt, det tog hon i munnen och sprang runt med i hela köket :P

Jag tycker om Saga!
bilder weheartit

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker katten i sängen mest ser ut som Findus!! Men han ligger ju i våran säng nu när matte har övergivit honom för någon liten prinsessa som heter Saga......

2011-02-12 @ 17:38:08
URL: http://ingelaj.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har inte övergivit Findus, kommer snart hem och ussar på honom!!

2011-02-12 @ 20:32:44
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0