Upp&Ner,Ner&Upp

Började dagen med en morgonpromenad med Elin i det tråkiga vädret (kl 8), bra start! Sen drog vi hem och åt frulle följt av vår första guitar session!! Mycket värt, mina fingrar behöver dock komma iform!
Sen gick dagen utför, på vårdcentralen hade de inte tid att ta bort mina stygn och på maxkompetens var det låst (jag som skulle söka extrajobb). Sen drog jag till Eurostop, tittade in på H&M och till min besvikelse kommer de nog inte få in de virkade shortsen som jag har suktat efter... Tittade även in på statoil, nu får ni hålla tummarna att jag har en chans till jobb där! Sen cykla jag tillbaka i regnet och fick iaf ta bort stygnen. Nu har vi dunder fika (Fredrik kom hem med massa bullar från jobbet inatt och jag bakade kaffekakor med chokladkräm i helgen)!

Kommentarer
Postat av: Maggie!

Vad för stygn? Har du gjort? Saknade dig här uppe i norr! Lovar att ta mig ner i sommar! :) puss

2011-04-08 @ 13:15:30
Postat av: Lina

inget allvarligt, var efter leverfläckarna jag tog bort! Då ses vi i sommar!!! <3

2011-04-08 @ 13:45:36
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0