Livets glada dagar

Då var veckans två föreläsningar avklarade, nästa vecka blir det mer intensivt, då ska vi tälta två nätter :P
Igår efter lektionen och efter att vi chillat lite så drog jag och två tjejer från klassen till sats för att testa gymmet! Idag ska träningskortet införskaffas, hoppas hinna köra bodypump idag med! Sen var det på tiden att ta tag i städningen hemma i lägenheten, skafferiet är rensat och den värsta skiten är borta.
Nu sitter jag och dricker kaffe och funderar på att springa ner till biblioteket och låna en bok och sätta mig i solen och läsa! Sen ska jag möta upp några tjejer från klassen för fika/lunch! Inget att klaga på!
Bjuder på en inspirations bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0