Our apartment

Sitter hemma och pluggar men det sägs att man ska ta en kvarts paus varje timme så....
Fredrik är i skolan och pluggar, själv tycker jag det är skönt att sitta här hemma, börjar ju bli fint nu. Har ägnat de senaste två dagarna åt tapetsering, tycker vi som amatörer fick ett fint sovrum! Idag hjälpte Johanna oss med att hämta soffbord och bokhylla som vi köpt secondhand! Tack!
Så har blivit en del pyssel med lägenheten men nu tror jag vi får lägga resten på is (tills hfab tapetserat resten). Ska lägga krut på tentaplugg och träning de två kommande veckorna nu... Ett fint litet brev ska jag pyssla ihop med! <3
Här kommer iaf lite efterlängtade bilder!




Sovrummet!

Mina dörrar fick också lite tapet, min händiga karl fixa! observera hans fot-mode..

Vardagsrummet!

Sagas jätte-klätterställning på balkongen

Kökslampan, ett secondhand fynd

Havet som glittrar i det fina höstvädret!
Skulle vilja gå ut och gå en långpromenad men nu åter till plugget.

Kommentarer
Postat av: Livet

Åh, så fint! Nu är jag nöjd när jag har fått se bilder! ;P Jag hoppas att brevet är till mig, haha ;) Puss!

2010-10-16 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0