bloggtorka

Anledningen till att jag inte har bloggat på sistonde är för mina dagar består av plugg, träning och alla nödvändiga vardagssysslor...
Eller klart det har hänt en del..
T ex besökte Saga vetrinären, men hon är lika glad och vild för det!
I fredags åkte vi upp till Göteborg, tåget var 50 min försenat.. Tur i oturen..
I fredags firade vi 6 månader tillsammans, eller ska man säga 1 år, eller om man ser att vi gått på folkis tillsammans i 1 år kanske att det är 3 år... haha!
Blev kinabuffé och fixa kinesikst visum! Sen strosa vi runt på stan i kylan..
Fredriks föräldrar följde med ner till halmstad igår, så då blev det adventsfika (i förväg..) middag och fix i lägenheten!
Börjar likna nått här hemma nu! Mitt nya ha-begär är denna jordglob som skulle passa perfekt på den nya hyllan i vardagsrummet!

Från Indiska

Kommentarer
Postat av: Livet

Grattis till er ;) Sjukt länge jag och Gustav i så fall har varit tillsammans:P Alltså, tror du inte att jag också har spanat in den där jordgloben och fått jobbiga ha-begär? :P Puss

2010-11-28 @ 13:13:18
Postat av: Livet

Kul med uppdatering förresten, som jag har väntat...! :P

2010-11-28 @ 13:14:11
Postat av: Jenny

Men hur blev det efter tapetseringen i vardagsrummet? hade hoppats på en bild. Hoppas allt är bra och ha en fantastisk resa :) Kram

2010-12-06 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0