Sittandes i solen med ristafallen som utsikt och dess dån som musik!

Snön har smält bort igen, tack och lov, och idag skiner solen! Har intagit min plats i fåtöljen på balkongen för att få lite sol somtidigt som jag pluggar.. Tog sovmorgon idag då vi inte har några lektioner. Bearbetningen av detta året som vi höll på med i två dagar var kul och nyttigt om än lite svårt.
Invigde mina joggingskor igår i 20km/h, blev en kortis innan vi körde cirkelträning och lite badminton! BEACH 2010, here i come! Vet dock inte hur mycket slappande i solen jag kommer ha tid med i sommar... Men hur som helst är det sjukt kul att träna lite!! U-tjejerna taggar varandra!!
Igår kväll hade vi mys med chokladbollar, choklad och såg på PS, I love you. Med alla kakor på folkis går jag nog upp de tappade kilona från Tanza, så ni där hemma behöver inte oroa er!
Sjukt att det snart är slut här men jag ska njuta in i det sista! Nu har vi en rolig långhelg framför oss!!

Nu hinner jag plugga i 20min innan lunchen! Trevlig helg allesammans!

KRAM PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram på dig också lillungen!

2010-05-12 @ 12:13:19
Postat av: Magda

ååh var har du köpt dina stövlar?! Diggar starkt! :)

2010-05-12 @ 15:03:46
Postat av: Livet

Sötis!

2010-05-12 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0