På en (øde)ø dær mørkret aldrig lægger sig och det blåser isvindar

Att det ær ljust hær dygnet runt gør en lite konstig.. Sov oroligt och vaknade och trodde att jag hade førsovit mig..
Øppnade sjælv idag, Maggie fick sovmorgon men det betyder att jag ska få sluta tidigt imorgon och så ledigt på torsdag! Ska førsøka att jogga snart igen, har inte haft ork eller tid till det sen i tisdags...

Var kul att høra the family och Micis røster igår!! :D Børjar kænnas att man inte har varit hemma sedan valborg...
Blev æven glad imorse nær jag øppnade fb mailen och fått ett gulligt mail från Fredrik, det hade æven en intern betydelse!

- - - __ 10 orsaker att Älska Dig! __ - - -


1. / Du är smart!
2. / Du är Sjukt Snygg!
3. / Du har mängder med underbar energi!
4. / Du är en god lyssnare!
5. / Du & Jag har gemensamma intressen, Foto, reser, träning etc.
6. / Du har underbara ögon, blir helt förtrollad.
7. / Du gör mig glad/lycklig.
8. / Du har ett vackert leende, som påverkar din omgivning!
9. / Du får mig att blicka framåt!
10. / Du är underbar och jag Älskar Dig!



Kommentarer
Postat av: Livet

Naaaaw, så sött! :D

2010-06-14 @ 18:19:44
Postat av: kirderF <--

Du är underbar!

2010-06-23 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0