høstvæder en sommardag i juni


Idag ær det verkligen tråkigt væder hær, kallt och regningt. Saknar att træna på friskis med mor min en dag som denna. Sitter på cafét och chillar nu, har några gæster som kommit in før att slippa undan regnet.
Har insett att detta ær førsta gången som jag jobbar intensitv utan att egentligen ha någon større møjlighet till ett liv, utan att ha en långresa planerad.. Bygger helt enkelt pengarna på høg hær på øn. Men klart det kan vara bra att ha ett bra startkapital om jag ska flytta och børja plugga. Sen kan jag unna mig massa shopping i Berlin! Dock inte mer æn 10 kg. Men såklart det ær mer motiverande att jobba såhær om man vet att man ska ivæg till paradiset på semester i några månader.
Men nu ska ni inte tro att jag ær bitter før det ær jag inte, jag har ett bra jobb, skøn chef och så får jag hænga med Maggie som jag så sællan træffar annars! Samtidigt som jag skulle vilja hitta på massa kul hemma! det får bli senare i sommar! Æven om jag har ganska fullbokat...
Imorgon ær jag ledig, fick æven ledigt en stund på dagen idag, så kom igång med lite pyssel som jag tror jag ska fortsætta på!
Nu ska jag smita in i køket och æta några våfflor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0