helgen

I Fredags kunde vi titta på det kungliga brøllopet med norsk komentator, fick lite avbrott nær 40 barn kommer in och ska køpa 2 glassar vardera, var kom dom ifrån?!
Hann æven med att gratta pappa som fyllde år, øver skype.
På kvællen blev det veckans "jobbfest"!
Igår blåste det storm, regnade och haglade... INTE OKEJ!
Var førvanandsvært mycket att gøra, men som sagt då går tiden fortare! Glad att inte alla veckor blir lika långa som førsta veckan hær i Norge, men nu ær vi inne på tredje veckan och snart kommer lønen!
Idag har jag varit flitig, børjade dagen med en joggingrunda sen har jag tagit tag i min telefonfobi och ringt min norska bank och styrt upp det. Nu googlar jag BERLIN!!


Kommentarer
Postat av: Livet

Taggar också Berlin, woho! :)

2010-06-21 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0