ÄNTLIGEN FREDAG

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera denna vecka, hoppas att min lilla tappra skara av läsare inte är besviken på mig... Har ju hängt på osten om dagarna, eller snarare arbetat hårt. Men som tur är har jag denna vecka haft Josen där (hur ska jag klara de två resterande veckorna utan henne??) så trots hårt jobb har vi hunnit med mycket TJEJ-snack (våra pojkvänner kanske borde bli lite oroliga :P).
I tisdags efter att ha slutat kl 17 blev det hem för att hämta badkläder och fika och sen ses ett gäng vänner nere vid ån, för min del blev det årets första dopp (om man bortser från bad i indiska oceanen), härlig härligt!
Andra trevligheter denna vecka är att vi har fått en lägenhet i Halmstad, om än tillfälligt! Blivit lite shopping och idag har jag även varit hos frisören, hos George, billig och bra!
Imorgon taggar vi för grillfest! Hoppas på sol så jag kan glassa vid ån på dagen, har ju regnat mestadels sen jag kom hem...

Kommentarer
Postat av: josen

jag är kvar i skaran...haha de borde oroa sig liiiite ;)

2010-07-30 @ 21:42:32
URL: http://jorran.blogg.se/
Postat av: Livet

Jag med, och tycker om dig fast du är dålig på att uppdatera ;P Snygg du är förresten, som alltid!

2010-07-31 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0