Idag är ingen vanlig dag....

Dagens i-landsproblem består av öl drickande kvinnor som bär läppstift... Dessa läppavtryck sitter nämligen som berget på öl-glasen...

Hur som helst, idag hann jag lappa lite sol och ut och springa med Maggie innan det var dags att börja jobba kl 13. Nu sitter jag nere på jobbet, serverar lite dricka emellanåt.. Sjukt sugen på chokladkakan som ligger i kylen, det här jobbet kommer göra mig tjock... Varför har jag ingen disiplin?! Får väl säga att det är mamma och Emelies födelsedagstårta idag, GRATTIS till er båda!

Imorgon är det ö-fest, då bommar vi igen kl 21 för att svänga om på dansgolvet med alla galna norrmän!

Kommentarer
Postat av: Livet & jenny

Liiiiiiiina, vi vill ha en uppdatering ;)

2010-07-04 @ 16:57:17
Postat av: Pillan

vIlken goo bild! Saknar dig tjejen!! Hör av dig när du ska komma söderut!! Puss

2010-07-04 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0