I need....

Mamma har rätt, jag behöver komma hem. Jag behöver sol (typiskt att det ska bli mulet mina lediga dagarn när jag kommer hem... BLÄ). Jag behöver en lägenhet i Halmstad. Jag behöver komma igång med träningen igen (jag har tydligen lagt ner den). Jag behöver vara ledig. Jag behöver en make over (folk som känner mig vet att jag tröttnar på mitt hår ganska fort, skulle även behöva en kemisk peeling eller liknande)

Jag är sugen på att snagga på ena sidan... Foto från lookbook.nu

Hur som helst, idag är det lugna gatan här, även igår var det hyfsat lugnt eller är det bara för att vi har vant oss vid stressen. På torsdag lyfter planet söderut! Så nu har jag 3 dagar och 2h av arbete kvar här på Himmelblå.
Hoppas bara på att fixa en ersättare så inte Maggie och Freddie får det för jobbigt när jag far.

Kommentarer
Postat av: Livet

Ser framemot att du snart är tillbaka i Sverige och att man då kanske kan ringa dig :) Tror att du skulle passa galet bra i den där frisyren! Jag funderar på vad jag ska göra med mitt hår och har kommit fram till att jag nog gör som jag brukar, kör på ett säkert kort, lugg och tonar det brunt :P

2010-07-19 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0