Living in the city

Jag har konstaterat, helt seriöst, att jag behöver nytt innehåll i garderoben. Det mesta som finns där inne nu är uttvättat och gammalt.. Så jag har försökt göra slag i saken och shoppat! Inte så mycket men en bit på vägen... Har även åkt med sånt som kanske är mindre nödvändigt som högklackade skor och ringar... men men. Har även utökat smyckesskrinet med pysselverk. Skulle även behöva en ny garderob med tillhörande lägenhet :P

Överlevde första dagen på osten idag, gick fint, förutom någon timme efter lunch då klockan stod still och all energi var borta. Men var skönt att faktiskt få raster, lunch som kan avnjutas sittandes!

Borde gå och lägga mig nu, blivit för lite sömn i för många nätter nu.. Längtar till helgen! Längta till helgen kan man göra nu när man inte jobbar på himmelblå utan på osten :P
Sen har jag ju JOSEN på osten!

Kommentarer
Postat av: Livet

Sån tur att vi ska åka till Berlin och shoppa då ;)

2010-07-28 @ 12:53:21
Postat av: kirderF <--

Nu blir det Gyllene Tider & Halmstad!!!!!!!

2010-07-29 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0