trevligheter och tråkigheter

Sovmorgon, som vanlig när jag har lov! Sen fastnade jag vid miami ink vid frukosten, måste erkänna att jag är sugen på en andra tatuering....
Sen åkte jag till Emilie, snackade skit och hade det allmänt trevligt!!
Sen åkte jag och plockade upp Blom för en tur till tornby, övertalade honom att äta på Burger King.
När jag började jobba där hade jag aldrig ätit där, men sen blev det ju med jämna mellanrum så nu när man bor norrut och burger king knappt existerar fick jag lite abstinens!! Haha, är lugnat nu iaf.
Vi tog en tur både på ikano och ikea.. och biltema, där höll de på att inventera, säkert 100pers som jobbade...
Hur som helst, trevligt!

Idag visade svt2 ett program om Tanzania som jag såg ikväll, de var en del från Fukeni där två tjejer i klassen ska ha praktik, sjukt kul! Mungu ibariki Tanzania!!!

H&M ska släppa en ekologisk kollektion, kolla in den här, mycket fint tycker jag!

Sänder en extra tanke till en gammal vän till mig, jag hoppas allt går bra imorgon..

Maj, vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0