Sista dagarna på Hålland

I måndags kväll blev det ett box-pass med Emma, vi körde på riktigt bra tycker jag! Måste ju komma igång så jag kan slå mamma på fredag! Sen blev det film på kvällen, into the blue 2, visste inte att det fanns en 2:a men som valigt är 1:an bättre. Igår hängde klassen i backen. Jag avanserade och körde lite blåa backar. En stupade jätte mycket ibland, tyckte jag iaf. Men det gick bra. Sen åkte vi lite andra sköna backar. Gick bra tills jag trillade i en transport led (Vad hände?) sen fick jag blackout och glömde bort hur man svängde och kände att jag inte skulle komma ner.. Man kan ju tro att jag slog i huvudet hårt när jag ramlade... (men det gjorde jag inte, plus att jag har hjälm!) haha, kom på hur man gjorde sen iaf och kom ner för backen! så kan det gå.. haha På vägen hem från backen har vi startat en tradition, åka förbi chokladfabriken för gratis provsmak!! Så värt! Sen åkte vi hem, tvätta.. På kvällen hade vi en liten andakt inför resan och efer det blev det avskedsfest som biblarna hade fixat, super mysigt och gulligt av dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0