L4

Det gick ju ganska bra att plugga och skriva redovisningen igår, det slutade med att jag skrattade åt allt!! Det blev dagens magträning, för "beach passet" hann vi inte med!
Vi har idag konstaterat att vi 8 Tanzanier kommer lära känna allas bra sidor... och dåliga! Och många skrattanfall kommer det nog bli när energin är slut! Åå, vad härligt det ska bli!

Idag har vi haft en bra dag i backen! Börjad dock med att klockan ringde och jag ville helst ligga kvar under täcket.. Men upp och hoppa!
Fm i rödkullen, började med frusna tår (ingen bra idée) och åka upp och ner, men sen bjöd Hans mig och Linn på varm choklad, så snällt! Då hann även tårna tina och jag kunde sen njuta i backen!
Sen drog vi vidare till Duved, kul med en annan backe!! Haha, jag har ju inte köpt något liftkort så jag kör gratis backar men idag köpte Hans ett kort på skolan som vi dela på!! Värt!
Så den fina kvarteten, Li, Liv, Linn och jag själv, Lina körde på i hamrebacken!
Hem för swahili och middag!
Nu ska jag vila lite innan sista u-cafét, helt slut!
See ya folks!


www.1x.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0