Beautiful girl all over the world

Har nu mosat i mig den sista chokladen som fanns i lägenheten, men det var jag värd efter träningen! Eller jag har ju min barbie-jul-kalender som försäkrar den dagliga dosen!
Redovisningen är nu avklarad och jag tror det gick bra! Så nu ska jag fortsätta på nästa arbete...

Vi har fått besked att golvet i köket ska bytas under tiden vi är i väg, ganska skönt då man slipper alla hantverkare!
Ska försöka ta lite bilder i lägenheten och lägga upp snart, men måste ju vara ljust ute...
Hoppas kunna få med mig lite inredningssaker hem från Kina sen!
Nu ska jag ta disken innan jag pluggar lite...
Laters!

Ni får ursäkts alla random bilder som publiceras i mina inlägg, men alltid roligare med några bilder iaf!


ilovewildfox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0