Shopping i Linkan

Idag blev det shopping, som jag har längtat.. Visst, efter två månader i ett u-land kanske man inte borde längta efter shopping.. Kan inte hjälpa det, är dock inte en allt för hemsk konsumist! Efter att ha levt med samma långkjolar under hela tiden var jag bara tvungen!!
Josen och jag drog iväg med "the black pearl" (kom ihåg hur man kör bil, sitter i ryggmärgen) in mot stan. Först snacka vi med bossen på osten, sommarjobbet är fixat! Sen växla jag lite pengar och gick till frissan! Skönt att få en frisyr igen! Sen körde vi på med shopping! Har handlat på de stora kedjorn monki, h&m och gina så tänkte istället visa lite shopping från Tanzania!

Några maasai smycken

Har även tittat på film idag, skönt att kunna göra det när det är filmväder ute!
Kanske borde ta igen lite förlorad sömn nu så jag orkar upp till Josen och min frukostdate imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0