Kan det bli en kulturkrock med en Hippie?!

Idag har vi påbörjat den första fristående kursen, kulturförståelse för min del! Tror det blir en bra kurs. Läxan till imorgon är bla att INTE komma som sig själv. Vi ska alltså klä oss så som vi inte brukar. Men man har ju inte direkt "utklädningskläder" med sig. Så tror jag ska klä mig som hippie, har ju mina sjukt sköna oranga thaibyxor med mig och bandanan!!
Idag var första gången vi fick, enligt mig, äcklig mat.. Ärtsoppa.. Men vi fick blåbärspaj till efterrätt som vägde upp. Är musikcafé ikväll med!!
Har tagit tag i mitt liv lite idag, bokat massa tågbiljetter och formulär för stipendium.
Kommer hem på kvällen 24okt och är hemma till 2nov!! Sen ska jag hälsa på Emilia i Sthlm i samband med lite studiebesök! Blir sjukt nice!

Hippies i Australien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0