I had a dream

Drömmde inte om whiteheaven beach. Drömmde tydligen nått hemskt, jag minns inte. Men min roomie hade vaknat av att jag skrek... upps.. inte vet jag vad jag skrek om.. Men var nog ingen vacker dröm..

Idag började vi dagen efter frukosten med att gå en mil, broarna runt! Längs inlandsälven.. Men vi fick tyvärr inte se ristafallet från andra sidan som vi ville, det är tydligen ännu större där..
Sen har vi dukat och dekorerat inför middagen!
Havets läckerheter. Jag åt havskräfta för första gången! Riktigt gott faktiskt.. Jag behövde ju dock en lektion i hur man gör, inte det lättaste. En jätte god fisksoppa åt jag med och lite annat.
Sen var det llite underhållning med. Trevlig kväll!
Nu ska vi snart titta på idol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0