helgen

Nu har jag precis läst läxan!! Det har blivit en lugn helg, två filmkvällar, nyckeln till friheten och forest gump! Ikväll snodde jag åt mig tv och tittade på top modell!! Har faktiskt gjord en del duktiga saker denna helg också, tvättat, städat och lagat mat. Blev riktigt god mat om jag får säga det själv och några matlådor blev det också! Sen har vi plockat blåbär, fanns nästan inga.. spelat lite spel och slappat! Har även fått mitt hår toppat, Pernilla fick ställa upp som frisör! Tack!
Men måste ju säga till Josen att jag inte skulle tacka nej till detta håret..

.. men vill att mitt hår ska va så :P
Har tittat på lite klänningar på internet idag..

Tycker denna lilla rosa var jätte söt men är sugen på att ha balklänningen utan underkjol.. men tror inte man får ha långklänning?! Någon som har tips på en fin klänning?

Kommentarer
Postat av: josen

jag vill meeeeed ha. men känns som en oseriös sida, finns inget tel nr ...

nej man får inte ha långklänning jag frågade på mitt kalas. får gå till knäna typ. jag vette sjutton va du ska ha för klänning, jag ska ha min rosa från sadinen. Så jag kör på färg iaf. :D

Saknar dig

2009-09-07 @ 19:29:46
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0