HÅTTT

Idag kan ni kalla mig hurtbulle!! Efter ett besök på chokladfabriken med provsmak (det är inte detta jag menar med hurtbulle :P) och lite middag var det dags för HÅTTT, hållands tur och telemarks träning. Det är alltså försäsongs träning inför skidsäsongen :P Nu kan jag ju inte påstå att jag tränar för att kunna klara mig på ett par telemarksskidor utan mest för att komma igång igen!! Så skönt! Nu i efterhand iaf! Två timmars hård träning, Började med att springa 1km nerför, sen in i skogen en runda, lite övningar i uppförsbacke och sen springa 1 km uppför tillbaka :P Sen skulle vi in, eller först spurta uppför värsta backen.. Inne blev det styrka i stationer! Jätte kul!
Imorgon blir det kajak!!!

Annars har dagen bestått av lektioner och lite läxplugg i solen! Kan tillägga att våra element äntligen fungerar!! och att det inte är bäcksvart förrän kl 21 ute!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag saknar dig på träningen! Men i dag såg jag i alla fall ett vänligt ansikte, Mickis. När jag cyklade hem var det nästan mörkt och då var inte klockan åtta ens. Så njut medans det är ljust snart kommer nog mörkret även till er. Puss på dig!

2009-09-14 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0