Från storstadsliv till vildmarken

Nu sitter jag på bussen från Umeå tillbaka till Hålland. Har haft några kanon dagar i Umeå. Alltid lika kul att träffa er tjejer!
Har hunnit med några utekvällar och bio! Såg Flickan som lekte med elden. Jag var ju lite emot den första, män som hatar kvinnor... Talbok i bilen till frankrike var inte riktigt min grej så jag satt med ipoden i öronen medan resten av familjen ville åka längre för att den var så spännande.. Kan ju förstå nu vad de menade :P Dock visste jag ju att hon levde, en playlist måste tagit slut då så jag hann höra det ;) Tycker ettan var bättre än tvåan men alltid trevligt med bio!
När jag anländer tillbaka är det till att packa inför vildmarksdagarna... Kommer leva som förr, utan internet och laga mat över öppen eld.. Blir ju lite spännande!

Kommentarer
Postat av: maggie

Underbar bild! Underbar helg! :)

Vad hette sidan igen som man får tips om att styla bloggen`? :)

2009-09-20 @ 21:29:05
Postat av: anna

king helg, vi är brabrabra!!!

2009-09-23 @ 16:36:30
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0