Massaj

Igår fick jag och Denise infall och åkte och handlade ägg, godis, chips och cola och gjorde dubbelsats kladdkaka! Mycket mysigt, blev filmkväll, eurotrip.
Idag har vi inte haft några lektioner förutom extra swahili, så jag tog lite sov morgon. Sen har jag skrivit på hemtentan, 4/5 avklarade, så det är ganska lugnt, ska inte vara inne förrän på fredag.
Idag fick vi brev från Ulf, kontakten till massajerna.
Han förvarnade oss för hur hårt och riskfullt det kan vara men han kan fixa så vi får bo i en massajby i en vecka. Det är jag och en annan tjej från klassen som är sjukt sugna. Once in a lifetime upplevelse. Isånna fall blir det veckan efter praktiken och sen avsluta med lite relax en vecka på Zanzibar!! OM jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: maggie

Nej gud så läckert! Är väldigt avundsjuk på dig nu! :P

2009-10-25 @ 20:17:58
URL: http://tottiis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0