LOV!

Nu har jag lov, lite surt att inte kunna åka hem på en gång... Kommer nog vara ensam i huset inatt..
Idag har vi avslutat kulturförståelsen med en festmåltid som vi lagade, kinamat. Mycket gott!
De har börjat riva vårat kök nu, ska få ett nytt!! Så blir till att tassa över till Svea eller jämte för kvällsmat och frukost.
Ikväll ska jag agera taxidriver till de som ska till tåget sen blir det nog idol och någon film kanske. Är några som är kvar. Vissa ska ut, men jag vill ju inte försova mig i morgon så jag missar mitt tåg så blir nog en lugn hemmakväll, kanske hittar någon som vill se idol!
Till er där hemma, vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem lillungen!

2009-10-23 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0