idag och igår

Igår gick jag faktiskt upp innan 10. Micis kom och hämtade mig så körde vi ett intensivpass på gymmet, mycket bra jobbat av oss :P
Sen åkte vi ut till ikea där vi mötte upp med två vänner från Hålland! Strosa runt där och käkade! Trevligt att träffas på hemmaplan.
Sen åkte vi hem till Micis, åt och fixa oss. Hem till Emilie och Patrik för lite förfest! Sen en anningen galen kväll på HG efter att ha flörtat sig in ;) Helt random hamnade vi på en seg (enligt mig) efterfest tillslut.
Idag hämtade jag upp Josen efter jobbet, drog till stan för lite shopping, men helt slut som vi var efter ett inköp av varsitt linne och blottande på carlings drog vi hem till Blom och käkade. Avslutade vår kväll med inköp av 1,1kg
godis och andra förnödigheter till imorgon, TJEJKVÄLL!!

Lite bilder från veckans fester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0