hej mitt vinterland

Var ju rädd att det skulle vara totalt vit när jag kom tillbaka, men är bara lite vita fläckar och vitt på topparna förstås..
Att vara hemma var skönt, trots att det gick i ett och jag inte hann med allt jag ville..
I lördags kom Josen hem till mig så vi gjorde oss iordning innan det bar av mot landeryds kyrka och vigseln mellan Elin och Fredrik!!
Jag och Josen delade ut program och ris när gästerna kom! Mycket trevligt bröllop och en hel del kända ansikten som förgyllde kvällen! För att vara så eftektiv som möjligt på min visit hemma i lkpg blev det utgång på platå efteråt! Då hann jag träffa iaf två personer, om än bara en snabbis! Det tar vi igen v.44!
Söndagen hängde jag med Micis och Josen! Mysigt att träffa familjen också!!
Igår kväll bar det av mot hålland igen. Åkte nattåg för första gången..
Överlevde men kan väl erkänna att jag inte sov jätte bra, men det beror nog mest på förkylningen som kom som ett brev på posten.. Vaknade i sundsvall runt fyra när någon skulle av med.. Sen var det allmän väckning vid 7.30 så då blev det frukost på sängen :P

Kommentarer
Postat av: Maggie

Fick man inte se en bild med den nyinköpta klänningen på? :)

2009-10-09 @ 16:37:32
URL: http://tottiis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0