Gepard

Måste erkänna att jag skanar min kära gepardjacka! Jag var som vanligt före min tid när det gäller mode :P Nu när pälsen är på modet är jag sugen på en liten pälsjacka igen. Men här uppe är det nog inte så fashion, här är det skidjackor av rätt märke som gäller... Men jag som inte är någon skidmänniska (btw, har beslutsångest över hur jag ska göra med utrustning och säsongskort osv..) vill ha en päls.


Blir lätt minst en dag på stan i Linköping på lovet! Någon som är sugen på att hänga på?
Kanske dock inte har "råd" att köpa nått..
På tal om pengar har jag suttit med stipendium papprena lite idag.. ångest, kommer inte få några pengar.

Annars har det blivit lite plugg och så idag. Snart är det dags för HÅTTT, endast innedelen för mig!!
Ikväll blir det the mission i aulan med klassen!


Kommentarer
Postat av: josen

Du vet att jag aldrig tackar nej till en shopping dag med dig, problemet är dock att du får mig att köpa upp halva stan.

2009-10-12 @ 19:41:49
URL: http://jorran.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kanske ska plocka fram din lilla jacka och hatt i fuskgepard du hade när du var liten!!!! Men du har ju i alla fall en kudde och en stolsits i liknande tyg!! Hoppas att det gick bra med pulkaåkningen. Puss mamma

2009-10-13 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0