Skate skate skatergirl

I helgen har den första backen öppnat i Duved.. Vilket innebär hets här på skolan.
Redan dagarna innan springer folk omkring på borgarna med sina vinterkläder för att få den rätta feelingen!! haha, sen ska skidor ställas in och liknande.. Det är skid- och snowboard saker överallt.
Själv har jag bara stått på bräda inomhus denna helg!!
Vi har nämligen varit på tjejskate inne i åre, sjukt kul! Åkte ramp för första gången! Varm blev man så kanske kommer ha träningsvärk imorgon till och med! Ska väl inte påstå att man är bra, men ett steg i taget.. Får testa och "droppa" sen med, inte vågat mig på det än! Hur som helst var det jätte kul! Ramla gjorde jag med så nu behöver man inte vara rädd för det!

Gammal bild från Emilie och min skate period hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0