Good looking chicks and smashing waves!

Snyggaste kändis brudarna, enligt mig, är Angelina Jolie och Kate Bosworth!

Älskar filmen Blue Crush med Bosworth, vet inte hur många gånger jag har sett den utan att få nog! Jag vill också bli en surfchick! Jag kan iaf fånga en obruten våg (stolt)! Sjukt kul!


Älskar det fina vädret här hemma, önskar bara att man hade en vacker strand och turkost hav!
Nu blev jag lite nostagisk så här kommer lite egna surfbilder!
Kuta Beach, 2009
surf camp 2008 Australien

Nåväl, good times!

Idag har jag jobbat, slapp maskinen ett tag och fick stå och dela med Josen så det var lite roligare för ovanlighetens skull. När jag kom hem somnade jag på en filt i gräset! annars har det intehänt så mycket, tittade på miami ink och Paris Hilton, my new BFF, slapp tidsfördriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0