Barnasinnet har jag kvar

Blev en trevlig dag! Badade i ån och fika på bryggan med Josen, sen åkte vi upp till henne och drack saft! Hem och duscha för att sen dra in till stan, Josen har nu peircat örat, mycket snyggt och det glimmar så fint!! Sen blev det tacobar mat! Sen träffa vi Micis och Agnes och satte oss på ågatan, sen fick vi även sällskap av Sanna och Sara. Lyssna på lite livemusik av en jobbarkompis och stötte på massa kända ansikten! Stackrs Micis ska snart upp och jobba snart så de drog hem, men Josen och jag var lite leksugna så vi stannade till vid ett par lekplatser på vägen hem!! Jag hann även med lite mys i soffan med mor och far!

till Fanny, det stämmer bra, men de fick en lite makeover inför plåtningen!

Kommentarer
Postat av: josen

haha om vi har barnasinnet kvar !! I love it. ska köpa en ny barbie nån dag tror jag. nu har vi fått gäster. lyllos dig att de är här först.

2009-06-27 @ 10:18:03
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0