M.I.A. - Paper Planes

Josen har hittat min låt! Den är så skön!! Josen hatade den förrut, men vem vet bäst! Den är bra!
Låten är med i filmen Slumdog Millionaire. Jag tycker den filmen är väldigt fint filmad, och sevärd!
Igår såg jag Babel, en annan fin film!

Inte hänt så mycket idag. Krig på jobbet, om cd-spelaren.. men jobbet är inget jag orkar prata om.
Har suttit och knappat på min nya dator!

Låten hör du i min playlist till höger, och om du är en av dem som inte gillar den kan du alltid ta nästa låt eller stänga av.

Kommentarer
Postat av: josen

jag bytte inte eller stängde av, jag erkänner att jag lyssnade på den :P Du vet vad jag kommer att gilla, kanske lite som att emilie vet vad du kommer att gilla ;)

2009-07-08 @ 19:53:03
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0