Hit the gym

Idag pallade jag mig till gymmet efter jobbet. Har verkligen inte gjort någon vana av att träna sedan jag kom hem från min resa.. Jag som älskar att träna och som faktiskt saknade friskis när jag var iväg. Men kan iaf lugna mitt samvete med att jag gjorde ett visit idag. Känner mig dock lite lost i gymmet, föredrar skivstång och box med mor! Får be kusin Emelie hjälpa mig med ett träningsschema när jag flyttar från friskis..

Jobbet var okej idag. Slapp stå vid maskinen hela dagen iaf. Höjdpunkten var när de hade Britney Spears race på radion (Josen, vi hade east fm hela dagen!) och när Ida fick överskottsenergi efter lunchen!!

Efter gymmet blev det mat på stan med söta Micis!
Efterrätt blev det hemma med familjen!
Nu på kvällen har pappa hjälpt mig att fixa lite.. tack ♥

Imorgon är det fredag!!! Då bär det av mot Halmstad!
Ska hänga med dessa underbara brudar! Sen blir det party på lördag!

haha, denna underbara bild får vi bjuda på!

Nu ska jag packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0