Hangover after disco!

Tror jag har blivit befodrad igen, jag är nu företagets rekryterings personal!! haha, någon som vill ha jobb? Bara att snacka med mig!! Idag lämnade jag deserten för lite disco i packen, överlevde riktigt bra!
Nu kom jag nyss hem från bio med Micis och Alex, baksmällan såg vi! Störtskön film!!!
Nu ska jag fixa över alla bilder från resan så Johanna kan få dem, för imorgon blir det Halmstad igen!! Så kul vi ska ha det!! Bästa tjejerna från Bali, eller skellefteå kommer ju också!!
Ska packa lite också, packa min o-upp-packade väska!


Kommentarer
Postat av: Frida

FYY VILKEN KING HEEELG !!! :)

Tusen tack !!

2009-07-27 @ 12:38:04
URL: http://fridabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0