bedtime stories

So far so good, så kan helgen sammanfattas! Men så skönt att man har en dag kvar att sova bort innan man ska tillbaka till osten på måndag för en låång dag... 7-20... Men förhoppnigsvis slipper jag jobba så länge.
Igår eller kanske ska säga i förrgår (fredag) tog jag och Josen en fika här efter jobbet, sen fixa sig lite innan det blev fest hos Emilie! Mycket trevlig kväll, sen drog Josen, jag och alex in till Platens och dansa lite!
Lördagen fixade jag lite med en present till Johanna och sen blev det party igen, med Micis och hennes roliga vänner!! Testade sliver och harrys för första gången, fick godkänt! Efter ett besök på burger king cyklade vi hemåt.
Älskar att cykla men har blivit så slö sen man tog körkort, innan dess cyklade man mil i ur och skur. Ganska trevligt att cykla hem i soluppgången. Soluppgången idag slog dock inte morgonen när turen gick genom skogen, vacker soluppgång och råbock och harar några meter ifrån en, life on the countryside!! haha, detta är dock ingen ovanlighet!
Blir dock inga partybilder, har ju ingen liten kamera.. sörjer fortfarande min bestulna kamera, eller ännu mer alla bilder..

God natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0