Snöyra

Imorse bar det av till Östersund och infektionsmottagningen i snöyret.
Blev ingen spruta för mig, kände mig alldeles för snål närdet kostade 200kr bara för att gå in... Måste ändå kolla närmare på vad jag ska ta märkte jag...
Efter att ha, för min del, endast hängt på sjukan gick vi på stan. Jakten på julklappar har börjat..
När vi sedan skulle bege oss hemåt somnade jag gott i mitten. Vaknade till liv lite då och då.. men inte förrän vi kom till järpen vaknade jag ordentligt.. Bilen höll på att dö, var Felicias sista stund inne?! Men hon ger sina sista krafter men när vi kommer in på lantsvägen ger hon upp. Bilkunniga tjejer som vi är, så fattade vi inget. Vi tog till våra muskler istället och bilen börjar rulla! Efter vissa om och men kom vi hem, dagens träning uträttad och klarvaken igen!
Sen blev det middag, tvätt och lite plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0