Morgonpigg?!

Över det hela, en bra dag idag! Seg på mogonen som vanligt.. Ibland önskar jag att jag var en morgon människa,.. men om jag inte har blivit det efter 3 mån i världen med två underbara morgon människor som hoppar i sängen och snackar för oss alla tidigt på morgonen, kommer jag nog inte bli det. När man vaknar tidigt på morgonen och vågar inte gå på toa för då tar de tillfället i akt och stiger upp så det inte finns någon återvändå för mig till den sköna sängen!! HAHA, tycker om er ändå! Kan meddela att i vårt rum här brukar det vara jag som är uppe först!

Jag har börjat sy en jeansväst idag, hoppas den blir bra. Sen blev det en sväng till Järpen, borgarmöte, lovsångsmöte och lite häng. Nu är det dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0