upsidedown

Jag har nu befunnit mig på Hållands folkhögskola i en vecka. På ett sätt känns det som jag har varit här jätte länge, antagligen för att det har hänt så mycket nytt. Vet inte om jag riktigt har fattat det.. Blir lite lägerkänsla. Nu sitter jag ensam på rummet och bara chillar, ganska skönt faktiskt.
Igår hade vi friluftsdag! Åkte först en sväng med buss för att se oss omkring i trakterna sen stannade vi vid en sjö för lite aktiviteter, mat och för att lära känna varandra.

Mitt lag

På kvällen blev det fest, Jag trodde det var.... Maskerad. Det var riktigt kul, dansade oss svettiga i mössa och underställ...

..Jag trodde det var afterski!

Var är snön?

Idag blev det en lugn morgon med lite sovmorgon och en film. Vid halv tre åkte vi in mot åre.
Det har varit cykeltävling som vi kollat in. Tittade även när de körde "down hill", de cyklar ner för skidbackarna. Galet. Blev en liten fika däremellan.

Observera att fotot INTE är upp-och-ner..

Nu ska jag kila. Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänkte på ET när jag såg bilderna med en cykel i luften. Verkligen jätte fina bilder. Vi längtar efter dig. Puss!

2009-08-30 @ 09:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0