So far away..


Har slutat på osten och ute skiner solen!
Skulle ju egentligen jobbat min sista dag idag men eftersom jag har ställt upp så mycket på det bygget fick jag ledig idag!! Har en del att göra. Har rotat fram mössor, kängor och backpacken. Imorgon bär det av mot Åre.
Jag är torr som ett russin och borde egentligen ta en skrubb och ut och sola lite, brännan håller på att försvinna.. men jag ska ju ändå gömma mig bakom varma kläder.
Hoppas på att det blir ett toppen år. Känns ju lite väl långt bort men ska samtidigt bli spännande att åka dit på egen hand. Har ju varit och fart en del men har ju alltid haft någon nära med mig. Får se till att vara duktig med bloggen så ni här hemma har lite koll på vad som händer!

Korten är från mammas land! mamma, dit land och dina blommor ÄR jätte fint!

Igår hade jag lite avskeds- och födelsedagsfika. Josen hjälpte mig som värdinna!
Tack för en toppen kväll! Och för presenterna!

Nu ska jag packa lite till och sen åka in till stan och återlämna bueger king nycklarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0