Skolstart

Då har skolan satt igång.. Har haft samiling med klassen, 22 st är vi i u-linjen.  Läraren tror jag kommer vara bra och klassen lika så. Har inte hängt med så många u-are hittills men imorgon blir det lite inspark så vi ska lära känna varandra. Finns lite folk från Linköping som går här, dock ingen jag kännde igen. Desto fler att lära känna när man inte känner någon sedan innan. Nu står alla i kön till dator-Jesus, men jag kan ju vänta eftersom jag redan sitter på nätet!! Vi kommer inte kunna ha spotify sen, hur dåligt är inte det? jag som inte har med mig några skivor eller någon musik på datorn.. 
Maten är so far so good, snart mat igen.. 16.45, ni som känner mig vet att det är LITE tidigt för kvällsmat, men vissa klarar ju det ;)
Btw, alla åker skidor... HJÄLP. Har inte hört någon som inte gör det. Eller ska hänga med tjejn från Taiwan, hörde att hon såg snö för första gången för ett år sedan. Ska utforska saken, så kanske vi kan ge oss ut i backen tillsammans..
Men lite ångest över skidsäsongen har jag varje dag..
Vi får väl se hur det går med den saken.. Men i vår har jag nog inget val, då ska vi ut med klassen och testa telemark..
Vad har jag gett mig in på.. Känner mig mer hemma i Tanzania än i skidbacken.
Ännu ingen snö så kan nog vara lugn en stund till...
Nu ska jag iväg och käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0