ohh jag var 21 år.. märker du hur fort det går?

Då var man 21 år fyllda.. Jag som vill vara "forever young".  Men jag hoppas att detta kommer bli ett toppen år.
Nu är jag på plats i mitt nya rum på hållands folkhögskola.. Någon roomie har jag inte fått ännu. Ganska skönt att få dona lite själv först.
Födelsedagen har ju mestadels spenderats i bilen. Från Hudiksvall hit. Imorse fick jag lite paket på sängen sen bjöd ingrid på frulle och sång och ett paket till! Sen bar det av! Vi stannade och fikade på vägen med.
Jag har packat upp alla saker och inhandlat lite, så nu är det lite mysigare än när vi kom!
På kvällen åkte vi in till Åre, mamma och pappa bjöd på en god middag på en mysig krog. Oxfilé och potatisgratäng och hallonsorbe med passionsfrukt till efterrätt! Nu ska jag snart krypa ner i min nya säng..

Tack till alla er som Grattat mig idag!

Kommentarer
Postat av: josen

Den där sängen kommer jag nog mysa ner mig i nån dag ska du se :P Kan ju inte hålla mig borta. Lyssnar på pictures of you, tänker på dig min forever young vän (L)

2009-08-22 @ 23:48:44
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0